.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستاد مردمي فاطميه : يا زهرا براي شکايت مي آئيم

ستاد مردمي فاطميه گرگان، در اطلاعيه اي از روند رو به گسترش بي حجابي و بي بند و باري انتقاد و تاکيد کرده است در همين زمينه اعتراض خود را ابراز خواهد کرد.

در اطلاعيه هاي پخش شده اين ستاد با اشاره به روند رو به گسترش بي حجابي آمده است :پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا روز دوشنبه و همزمان با شهادت حضرت زهرا(ص) ، در تپه نور شهدا گرگان اعتراض نسبت به روند رو به گسترش بي حجابي و بي بندوباري صورت خواهد گرفت و از مردم براي شرکت در آن دعوت کرده است.
در ادامه اين اطلاعيه با بيان اينکه حضور با شکوه امت حزب اله مايه تعظيم شعائر اسلامي و انقلابي و مرحمي بر قلب جريحه دار مولايمان امام زمان (عج) خواهد بود اضافه شده است" يا زهرا در راه احياي عفت و حيا در کشور حضرت مهدي (عج) پايدار مي مانيم و سکوت نمي کنيم".
در بخش ديگري از اطلاعيه ستاد مردمي فاطميه خاطرنشان شده است" يا زهرا، براي شکايت مي آئيم، شکايتي از امت رسول خدا شکايت از امتي که بعضي شان يادگاران ارزنده تو(غيرت و عفت) را به سخره گرفته اند، شکايت از امتي که يا کمر به نابودي عفاف بسته اند و يا با سکوت به نظاره نشسته اند".
"يا زهرا، از تو ياد گرفته ايم که ملت بي حيا، ملتي بي دين است، در محضر تو آموخته ايم که جامعه بدون عفت و غيرت اهل فلاح و رستگاري نيست، با اين وجود چه کنيم که اين روزها تن آرايي و جلوه فروشي زنان و دخترکان بزک کرده آن هم در کوي و برزن سرزمين شيعه، مانند خار به چشمانمان مي نشيند و هزار بار دردناکتر از آن بي خيالي جماعتي است که جز حساسيت به احکام الهي و اعتنا به حيا و عفت، همه چيز دارند! از قدرت و ثروت گرفته تا ادعاي گزاف محبت تو."
در ادامه اين اطلاعيه يادآور شده است" يا ام الائمه! صبر را تو يادمان داده اي، اما فرياد هم ميراث توست، هر چه تحقير و طعن و زخم نثار جسم و جان و روحمان شود صبر مي کنيم اما فرياد سهم ماست، اگر بي حرمتي اعتقادات مان را ، شرفمان را ، نواميسمان را و احکام دينمان را نشانه رفته باشند امروز نوبت فرياد ماست."
"صاحبان و حافظان انقلاب و فدائيان خلف صالح حضرت روح اله در پيچ و خم زندگي روزمره به فراموشي سپرده شدند صبر کرديم! زخم بي اعتنايي، جانبازان مان را يکي يکي به آغوش مرگ سپرد صبر کرديم! کاخ هاي ثروت و تزوير و نفاق بر استخوان هاي شهداي مان بنا شد بغض کرديم، اما امروز سکوت در برابر بي عفتي ها و تن فروشي ها و بي غيرتي ها را از ما مي خواهند، امروز به جرم دفاع از غيرت و ناموس و عفت و حيا حکم به تحقيرمان مي دهند و مگر شيعه تو به زخم تحقير ساکت مي شود."
در پايان آمده است" زهرا جان! در سالروز شهادت مظلومانه ات با تو هم عهد مي شويم که در تبعيت از تو ضمن دفاع از حريم ولايت همانگونه که در عرصه سياسي منافقان جديد را رسوا نموديم، توطئه هاي فرهنگي دشمنان اسلام و انقلاب عزيز را نيز بر ملا مي کنيم."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.